lördag 9 juli 2011

Sviken av världen


Jävla skitbanken, nu ska dom ha betalt för telebank också, de har dom minsann inte tagit pengar av mig för förr dom senaste fyra åren. Och så klart är de ingen där på en lördag, nu trodde dom att dom var smart minsann men jag ska allt ringa dom på måndag. Vill inte ha de om de är så att dom börjat ta betalt för skiten.

Ska dessutom ringa tre och skälla på dom med, dom pappskallarna, frågar dom om man vill ha en försäkring borde man få de automatiskt liksom. Ska prata med dom om deras nöjd kund garanti men dom vet inte ens vem man ska prata med om de.
Så måste jag ringa Folksam och se om den försäkringen täcker skiten också.

Hade även behövt ha tag i försäkringskassan och fråga om föräldrapenningen, för de är handläggningstid på upp till 30 dagar och tar de så lång tid är de efter min utbetalningsdag och hur blir de då? Betalar dom ut de direkt då eller tar dom de retroaktivt månaden efter. Åhh suck.

Dagen blev plötsligt mindre bra på nå sätt. Allt är jävla bankens fel. Vill egentligen bara gå och lägga mig igen...

Tur jag i af har världens underbaraste man, vad hade jag gjort utan honom<3
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: