lördag 9 juli 2011

Min älskade underbara man

Lovordar honom inte alls tillräckligt mycket eller så ofta som han förtjänar, fy på mig ;p för han är verkligen världens underbaraste man, de går liksom inte att beskriva hur viktig han är för mig, hur lycklig han gör mig hela tiden. Utan honom skulle de inte vara värt de! Jag älskar honom, inte bara utav hela mitt hjärta utan betydligt djupare än så, utav hela min själ, min existens och de ska alltid vara han och jag för de lyser kärlek ur hans ögon <3

Nu ligger jag, som är rätt trött som vanligt, nerbäddad i soffan (som vi har flyttat så den står vid datorn) brevid denna världsbästa man medans han nördar, jag förstår mig inte på sånt där men jag vill vara en bra, stöttande fru så jag försöker i af, man behöver ju inte ha exakt samma intressen men man får ju kompromissa också :) dessutom tycker jag de är mysigt att bara vara nära honom.

Vad jag vill ha sagt är väl egentligen att jag älskar DIG Mattias <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: