tisdag 12 juli 2011

Gissar

Jag antar att en uppdatering är på sin plats.. Besöket hos bm gick bra, ordinare är fortfarande på semester och mannen tyckte inhopparen var lite vimsig. Vi har växt precis som vi ska osvosv, hade ett något förhöjt blodtryck men fick inte veta hurvida de är bra eller dåligt :o
När vi kom hem igen gick jag direkt och la mig, halvlurade lite eller vad man ska sägs men är på de hela taget lika trött och utmattad som tidigare, vilket inte är direkt positivt vill jag påstå.
Resten av dagen blir väl samma


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

likkan sa...

Om det var Eva så kan jag hålla med om vimsig xD Aldrig mer upp i stolen med henne iaf. Gillar Kerstin jag =D

Och jävlar vad du är flitig med att uppdatera nu för tiden då xD
Gissar att det kommer sluta med det inom en vecka när lille Angeliqo tittar ut :P

Emelie sa...

Kan det ha varit Catarina från Hede ni hade kanske? Hon är som hon är :P

Det kan ju gå upp lite alldeles innan det är dags men det kan även vara något som måste kollas lite extra så det inte blir någon havandeskapsförgiftning eller nåt av det. Men då hade du nog fått ta ett urinprov om dom skulle varit oroliga :)

Cole sa...

Mitt blodtryck blev hög på 35 veckor och jag var inducerade vid 37, men personalen på Östersunds sjukhus är fantastiska! Hoppas att det blir bra! :0)

Emelie sa...

Svar: Nej, hon är inte riktigt hundra så jag förstår att du inte vart förtjust i henne :S Var till henne och fick ppiller och sånt när jag var yngre och det var lagomt kul.

Men är det något du funderar över så är det nästan lättast att ringa förlossningen och prata med dom som sagt. Dom har koll på det mesta :)