tisdag 12 juli 2011

Haha ja vad säger man


Jag kan i af inte annat att skratta när jag läser Saras blogg, för mig om man blockerat någon och sagt upp kontakten så slutar man läsa personens blogg, tror dock Sara fått sig en stalker xD men de finns ju verkligen folk till allt ;€

I övrigt hade Papi en bb-tur på känn idag men inget än, typiskt, han borde ju veta för han visste ju att vi var gravida innan vi visste xD ska de bli idag får bebisen rappa på ;p och de tror jag inte lilla hjärtegrynet gör *suck* Dom närmsta dagarna är de folk som gissat på, så vi får väl se, ju förr desto bättre tycker vi ;D

Men nu tar jag natter fast min kära mor inte tycker vi gör annat än sover men jag kan ju inte somna

Note to mannen:
Om din höggravida fru duschar och funderar på att hon är tjock och knappt ser tårna kan de hända att du skrämmer livet ur henne fast du är gullig och knackar och ropar, tänk på att hon är lite gravidtrög ;) älskar dig Mattias

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

likkan sa...

Meeh nu blir jag ju nyfiken även fast jag troligen inte känner nån av personerna xD
Det säger ju allt om vilket intressant liv jag måste ha. ^^

likkan sa...

Men hallå. Det ringer ju inget idag heller och du har glömt att uppdatera! Du ploppar väl inte? =O Du måste vänta tills mitt datum så jag vinner! =D