lördag 9 juli 2011

apropå anonyma kommentarer

Personen har alltså kommenterat DETTA inlägg.

Och mitt svar på de är att jag skrattar ihjäl mig, jag är ledsen men jag kan inte ta speciellt superallvarligt på anonyma kommentarer, känns inte riktigt som dom vågar stå för sina åsikter på någe sätt.
Och nej jag är inte ute efter att såra folk men jag tycker personligen att man borde kunna stava både till t.ex köttbullar eller svärmor (nu har personen inte stavat fel på just dessa ord så de är inget direkt utpekande heller) 
Och jag skriver precis vad jag vill i min blogg så kan du skriva vad du vill i din, så länge jag står för de jag skriver så ser jag faktiskt inga problem med de.
Dessutom har jag gått i typ 6 olika klasser så om du lyckas lista ut vem "hon" är så är de jäkligt duktigt gjort av dig

Folk får jättegärna lämna kommentarer dock men de är skittråkigt med anonyma, stå för vad ni tycker istället fegisar ^^

2 kommentarer:

Larschan sa...

Håller med, anonyma kommentarer är tråkiga. Speciellt när de "klagar" och inte kan stå för det.

Tingeling sa...

HAHA! Vad löjligt!