lördag 30 juli 2011

Idag som varit

Idag har vi haft besök av svärmor, styvsvärfar (eller vad man ska kalla han), svägerskor och svågrar och bestman, med andra ord har vår lilla prins fått träffa farmor och hmm.. Extrafarfar (kan man säga så) fastrar och farbröder. De gick bra, dom enades om att Phoenix har min mun, vilket jag tyckte var kul för förutom öronen (mina alvöron xD) så ser jag bara mannen i honom, mamma såg också oss båda i honom men lite extra bekräftelse är ju aldrig fel :) dom tyckte i af han var ruskigt fin *stolt* och blev riktigt imponerade av våran lya, alltid lika kul.

Just nu är lillkillen faktiskt (nästan otroligt) vaken, han jollrar lite med far sin... Sen kom han till mamma och blev magiskt hungrig, stinker jag mat eller ser jag ut som en matfabrik, de är frågan ;) så nu äter han och sen ska vi förhoppningsvis sova, mamma är i af trött.

Imorgon får vi se vad som händer


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: