tisdag 26 april 2011

woopi woopi

Nu tycker jag ni ska bli lika avundsjuka som mannen är för jag har just haft MsKitty på besök med hennes lilla prinsessa som för övrigt är hur liten och söt som helst, gud vad jag längtar efter att de blir dags för lillhjärtat att komma till världen. Fräs tyckte hon skulle få sitta i babyskyddet och Roxy luktade lite på bebisen, visste ju inte hur hon skulle reagera alls, hon har ju träffat barn men inte bebisar men jag får lov att säga att jag blev mycket glatt överraskad och lite småstolt, Roxy var jätteduktig faktiskt, det känns skönt :) Mannen är som sagt mycket avundsjuk för han jobbar ju idag och tyckte inte alls det var rättvist att dom hälsade på medans han var på jobbet så han inte fick se MiniMsKitty, så vi ska dit och hälsa på i helgen är de tänkt, så han inte dör eller nått, hihi, får se vilken dag de blir, vill ju att MsKitty ska få ha fått sova ordentligt och känna sig pigg och vilja ha besök :) Mannen är nöjd med de så de ska bli kul. Roligt att han är så inne på de här med barn nu, känns tryggt om inte annat :D

Inga kommentarer: