tisdag 5 april 2011

100

La märke till att det är 100 dagar kvar idag och de betyder att vi imorgon är nere på tvåsiffrigt väntande. Imorgon är de bara 99 dagar kvar. 99! det är ju liksom ingenting, 99 av 280. Lätt som en plätt? Jag hoppas de. Den lilla kärleksmiraklet lever dessutom om för fullt där inne just nu, åhh mitt mammahjärta bara svämmar över liksom. Man kan dessutom ställa klockan efter lillhjärtat, vilket är rätt sött, vi går ju vanligtvis och lägger oss kvart i elva-elva när vi haft normallånga dagar (dvs inte oslo-dagar) och när vi legat där i 4 minuter så vaknar lillhjärtat, när mamma är som allra tröttast så klart :P Men det gör mig ingenting, man ser på magen nu också när de sparkar och det är ganska coolt men läskigt, mest coolt och underbart men samtidigt, de bor ju någon där inne xD

Mitt tänkta lilla korta inlägg blev ganska långt ändå men de är väl ingen som klagar hoppas jag ;)

Inga kommentarer: