måndag 18 april 2011

:)

blir nog mora redan på fredag förmiddag :)
och nanette en stund på kvällen också.
så en mycket lugn lördag-söndag då alltså :)
mannen och jag ska köpa ett stort påskägg och dela på också bestämde vi, hihi.
och så någon gång eventuellt nästa vecka får jag finfint storfrämmande :D
ohh så spännande !
så fast jag är så trött är jag på toppenhumör.

dessutom har jag hittat en tv-hyllekombo som jag vill ha, eller kanske bygga själv, får se.
eller något liknande den stilen i af.
och så finns de en ganska så snygg sängram jag vill ha också.
så därför har mannen pluggat massa körkortsteori idag :P

och sen fick jag veta att min tokiga (läs: toksöta men lite galna :P) lillasyster badat ute idag, herrejisses, jag frös lite om tårna när jag läste de och såg isbjörnarna framför mig, haha.

nu paparazziar mannen fräsen xD

1 kommentar:

Sara sa...

Sv: Men eller hur, så kan man ju inte ha det :/ Man vill ju träffa sina vänner. Ja, haha, alla har vi nog varit dumma. Man lär sig av sina misstag ;) Plus att kärleken kan leda en vart som helst i stort sett. Man gör ju allt för sin kärlek.

- Ja det känns toppen att få bekräftelse, då får man lixom nya krafter och verkligen vill jobba vidare och utmana sig själv. Haha ja vi får se hur det går med lackerandet av bilen, och om jag ens får göra det :)