måndag 11 april 2011

ryggont

Nu tänker jag klaga på de här med att vara gravid fast många verkar tycka att man inte får de utan man ska bara gå runt och glöda och prata om hur mysigt de är hela tiden, det verkar i af vara en uppfattning hos väldigt många. Hade jag haft en lätt och smidig graviditet så hade jag säkert tillhört den glödande mysiga kategorin men nu gör jag inte de. Idag är de som vanligt men plus en massa ryggont, det känns helt ärligt som ryggen är på väg att gå av och inte ens ligga och vila fungerar längre. Känner mig lite deppig över de, över det där att ingenting verkar gå lätt och smidigt för oss. Men nu är det bara 94 dagar kvar och jag ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe och att överleva. Efterlängtade lillhjärta, vad gör man inte liksom. Nu ska jag prova en värmande dusch, få lite mer massage och sen ska jag nog gå och försöka sova lite, får väl se hur det går.

Inga kommentarer: