lördag 16 april 2011

snart sängdags hoppas jag

för jag är ruskigt trött som vanligt, vaknade redan vid nio imorse och de brukar vi inte göra, speciellt inte på en helg liksom. det har inte hänt mycket idag inte, jag har mest legat här på soffan och sen en stund ute i solen och läst på om bebisar. till middag fick vi fisk och de gillade bebisen jättemycket så får hoppas den slipper mannens allergi.
sen såg jag körslaget också, trodde katrineholm skulle åka ut men dom klarade sig. dock håller jag på team jacob :D mycket coolare.

har kollat lite på bensinpriser och sånt också, men just nu är de så jävla dyrt så lär inte komma någonstans och jag orkar inte köra heller och johannesen jobbar. blir nog inte katrineholm försen i juni till studenten där. mannen åker nog själv till karlstad med andra ord och jävlar vad jag kommer sakna honom :'/

Inga kommentarer: