fredag 22 april 2011

långfredag

och här sitter jag, nyduschad och fönat håret och grejer, ska även fixa fejset lite, bara basic och sen när dollar öppnar ska vi dit, är lite småplock som vi behöver. eller ja behöver och behöver, haha. vi behöver kanske en sak men kommer få med oss minst tre hem xD
när vi kommit hem igen ska vi fixa lite grann och sen ska vi till patrik och tända grillen minsann, han undrade om vi beställt bra väder till idag när dom var här igår kväll och ja jag måste ju säga att vi lyckades jääävligt bra ;)
så idag blire som följer: dollar, fixa, patrik och sen nanette. lilla johannes äter pencillin (som absolut inte ska blandas med skit dvs sprit) så han ska vara nykter med tjocka mig, skönt. slippa vara de själv liksom. jag vet inte men jag känner starkt att jag prioriterar helannorlunda jämfört med ikke-blivande samt redan-föräldrar. jag tror minsann jag blitt vuxen för jag förstår inte alls hur folk kan vilja ut och festa jämt jämt jämt. nej jag föredrar hemmakvällar och typ umgås bara, som typ grilla. nu dricker männen visserligen öl då men de är liksom skillnad, dom gör ju inte de för att bli full och cool utan för dom (av för mig okänd anledning)  tycker de är gott.
och nu flög jag iväg från ämnet xD nu göra sig klar för dollar, c  ya!

1 kommentar:

Sara sa...

Känner mig också väldigt "vuxen" på det planet, har aldrig varit en ute/festar människa, utan föredrar hemmakvällar jag med :)