måndag 18 april 2011

såå himla trött

vid mannens lunch hämtade vi pärlan, och gud så fin hon är nu och herregud så bromsarna tar ;) riktig dröm att köra. så vi tog en sväng till skogars och mannen fick skräp till lunch och jag och bebisen delade mjukglass och de var så gott så. passade på att hälsa på nanette på jobbet också, när vi ändå kände oss pigga och glada liksom. men bebis ville inte sparka för nanette inte, envisa lilla barn :P blev kvar där rätt länge faktiskt och min sv ville inte ha pepp med mig fast jag fråga för min statestik var inte så bra sa hon, hihi. men sen blev vi trötta och åkte hem. försökte sova middag men de ville sig inte alls så för tillfället är jag helt otroligt trött.
när mannen slutade så hämtade vi honom med bilen och åkte till dollar för att köpa hundbajspåsar och lite nelson-mat och sen till knuten för att köpa mera skräpmat, men jag tog massa nyttig sallad till mig så de ska nog gå bra ändå, gott var de i af. nu ska jag se projekt runaway och sen ska jag duscha och efter de ska jag nog gå och lägga mig i sängen. lär ju inte kunna somna men kan ju i af vila lite för imorgon ska vi försöka oss på att slänga in lite tvätt i maskinen och småfixa och sånt där.

Inga kommentarer: