torsdag 21 april 2011

shop till drop

 Shoppingdag avslutad. Var klar i Mora redan vid tolv(skittidigt), willys blev apbilligt, så jag börjar ju fundera lite smått på vad jag glömt xD Något måste de ju vara. Efter Mora så blev de att åka till Orsa för att gå på marknad och handla lite där med, hittade lite smått och gott. Och sen var de bara att åka hem igen :) blev en mjukglass på skogars, den tredje denna vecka men vädret har vart så kanon och de är ju så himla gott. Här kommer lite bilder på de jag köpt, i lite random ordning av någon jobbig anledning men de finns bildtexter så ni förstår nog ;) Nu ska vi vila för vi är sjukt trötta, bebis och jag, och om en timme typ kommer mannen hem <3

 dessa makalösa underbara rengöringsdukar (mycket fräschare än disktrasor) har dom slutat med på dollar här i sveg sen ett par månader till min grymt stora besvikelse så ni kan ju förstå min lycka när jag hittade dom på dollar i mora, fyra paket hamnade i vagnen xD nu ska de bli fint hemma


 på willys hittade jag denna söta flaska med typ.. jordgubbsdricka kanske? haha ja jag köpte den bara för flaskan :P


på marknaden hittade jag en hatt till min kära man, han nämnde för en vecka sen kanske att han ville ha en så jag köpte med en sån hem till honom :) hoppas han blir glad :D

påskäggsshopping ;)

och till mig en bok med kärlekslarv på willys :P

min man har köpt en jättefin ring till mig, han vet bara inte om de än, hihi. tack älskling ;)


på djurmagazinet blev de förutom massa nelsonmat (och förälskelse i en råtta, vilken förresten var ömsesidigt trots att han fick bo kvar där :P) hund&katt schampoo och balsam, inte bara huset ska bli fint utan alla djuren med :P undrar om kaniner gillar att bada? xD

tshirt köpt till mannen, helt i hans stil så han blir nog nöjd :)


och en till, som har samma tryck även på ryggen

och ännu en, som jag i af är nöjd med även om han inte blir de, men de blir han nog


och en fjärde :P


fanns tivoli och denna vann jag i en sån där dra-i-snöre-vinst-varje-gång-pryl :P


man kan inte gå på marknad utan att komma hem med baconsnacks :P

blev även tre remmar, två påsar bra brända mandlar (ej dom rosa alltså) och en påse med marmelad och nougat och sånt godis till mannen.


påskägget fyllt, vi har liite olika smak, mannen och jag, ägget är 40cm för övrigt (a)




på maxi hade dom 2 för 25 på jordgubbar, kom hem med fyra, vem vet när man får såna gottigheter igen liksom. uppmärkta med N för Nicole också - mina mina MINA xD


och förutom detta en hel massa mat, klädavhårare, inköpslistapryl till kylskåpet och lite allt möjligt :)

1 kommentar:

Emelie sa...

Men jag köpte ju såna där rengöringsgrejer på dollar bara för någon vecka sen :)