torsdag 7 april 2011

massa gottigt

det var hur gott som helst med tacos och sen blev de lite glass till efterrätt.
nu ser jag criminal minds och sen ska jag spela in cm suspect behavior och se de imorgon samtidigt som lyxfällan.
idag är jag ruskigt trött och har lite huvudvärk också.
imorgon ska jag ringa mvc och rapportera läget, om vi behöver en akuttid eller inte.
men jag tror inte de, har ju en tid i nästa vecka och de räcker nog.
fast vi får ju se vad dom säger imorgon bitti också.
men om ca 20 min så äre i af sängdags.

Mannens körkortstillstånd kom idag också btw så nu har han förhoppningsvis rosa lappen snart också :D

Nokz out

1 kommentar:

Sara sa...

Jag åt också lite glass till efterrätt, känns lite somrigt att äta det tycker jag :)

SV: Haha du är för gullig du. Självklart vet jag väl redan att jag är störst, bäst och vackrast ;) Nejdå. Ja, såna människor är riktigt jobbiga faktiskt. Det är nästan lite synd om dom ^^