måndag 18 april 2011

måndag hmm.. förmiddag :D

Idag skiner solen men de blåser rätt mycket ändå, om en timme lite drygt ska jag dock ut på en kort promis med mannen bort till verkstan för de är dags att hämta hem pärlan som är fit for fight nu :)
Idag mår jag bättre än igår, igår fick jag feber och jag tror de bodde en nysning i mitt ena öga och de kändes allmänt konstigt typ hela dagen. Mår "bara" illigt och gravidigt idag.
Pratade med f-kassan idag också, hon ringde på uppföljarsamtalvis och frågade hur jag mår och om de var nytt läkarintyg på väg eller om jag jobbar och jag berätta hur jag mår och att jag lämnade papper i fredags. Så nu syns de nog snart på min inloggning också.

Annars ser veckoplaneringen ut som följer, hämta bilen idag, bm på onsdag, fest hos nanette på fredag och mora på lördag troligtvis. Och ena svägerskan plus hennes oäkta man kommer kanske på besök över helgen också.

Nu ska jag vila innan de är dags att promenera lite

1 kommentar:

Emelie sa...

Grattis i efterskott på bröllopsdagen, hoppas ni hade en mysig dag :) Jag och Lilly har tänkt komma och hälsa på någon dag men det blir nog kanske under nästa vecka :)