lördag 9 april 2011

finemang

Jag är nyduschad och mannen står i duschen nu och när han är klar där så ska vi krypa ner i den helt renbäddade sängen, mysigt värre. Han ska ju upp tidigt imorgon och iväg och leka med Johannes så då får han ligga och prata med mig en stund nu istället för hela dagen imorgon och lägga sig tidigt nu. Det kan han dessutom behöva, han är lite trött av att vara gravid stackaren, min söta underbaring <3

Imorgon är han som sagt borta typ hela dagen så de blir jag och djuren i tv-soffan typ hela dagen. Choffa är ju hemma men han sitter nog på sitt rum och spelar de där nya spelet han har köpt, han har svurit lite idag när han har gjort de så kanske borde han köpt ett lättare spel.
Karlarna hade en diskussion om vems grytlapp som var bäst också, mannen tyckte hans för den hade finast färger och jag håller med honom, hans är vårig och choffas är typ 70talig xD Håller på med en ny till mannen nu som är ljusgul och ljuslila som blir riktigt snygga tillsammans.

Annars så, söndag snart och då äre bara en vecka kvar till våran bröllopsdag <3

Inga kommentarer: