onsdag 20 april 2011

Bm-besöket avklarat

När jag kom dit var det massa föräldrar och deras småpluttisar där - och gud man längtar ju inte mindre efter de lilla miraklet när man ser massa små sötnosar kravla runt :)
Vi vägde oss ( ja oss, vi sitter ju ihop :P) och har lyckats gått upp lite, så nu ligger vi plus 3,5kr ungefär och magen den växer som den ska och lillhjärtats lilla hjärta tuffar på och det är så härligt att lyssna på. Mitt blodtryck ligger bra också och så fick jag stickas lite i armen. Allt ser prima ut. Vi passade även på att boka in en läkartid så att vi har en för de brukar bli ganska ont om dom när de närmar sig.

Men jösses, nu är jag jättetrött, sov nog inte så bra inatt och så upp tidigt. Middagsvila senare idag då :)

Längta till fredag, mora, marknad, grilla och bortbjudna.
På lördag blir de lördagsmys med påskgodis och marknadsgodis, mat vet jag inte vad de blir men åhh längtar till helg :D

Inga kommentarer: