tisdag 26 april 2011

tisdag

Nu är dagens måsten avklarade.
Mötet med psykologen gick bra och hon var bra på att både lyssna och ställa frågor och det kändes skönt att mannen var med, de är ju ändå på något vis hans förlossning också även om han kanske inte kan göra samma sak som jag :P han är så underbar. Kändes väldigt bra att få prata om funderingarna man har högt.

Har även grattat mannens faster och Ewwe som båda fyller år idag.
Har även tömt diskmaskinen och langat in en laddning tvätt.

Bee sitter och surar i fönstret som är helt stängt idag, för igår rymde fräs :O Troligen via sovrumsfönstret för de stod på vid gavel (dom i vardagsrummet är bara öppna typ två cm) och sovrumsdörren stängd, såklart för att ingen ska smita xD dock verkar de som fräs hamnade på fel sida dörren och ja, tog tillfället i akt att leta en herr fräs, vet dock inte om hon hitta någon men hon hitta choffa i af xD
Fräs var inte den enda som rymde igår heller. Mannen gjorde rent åt ödlorna igår och då flytta han dom till gamla terreriet och hittade bara två stycken :O Så vi funderade lite på vad som hänt med den tredje, när och hur. Men efter en stund återfanns hon, hon hade gömt sig under micron xD tur inte katterna hittade henne, de gick ju bra när sammen rymde men tänk om hon krypit in under köksbänken eller nått, hua!

Nu blir de lite slappande för mig och lillhjärtat.

1 kommentar:

Sara sa...

Åh katter är mästare på att smita xD

Sv: Ja jag ska vara försiktig. Lästa något på internet om "extraslag" som kan upplevas som att hjärtat hoppar över ett slag, men jag vet inte. Är det inte bättre om nån vecka eller två så tänker jag nog kolla upp det :)