onsdag 13 april 2011

lång dag idag

Somnade ju visserligen om efter att ha lämnat bilen men dagen känns ändå ovanligt lång.
Vi har fått besked om bilen, vad som var fel, vad de kostar att fixa och att vi får tillbaka den på fredag redan, vilket känns ganska så toppen :)
Då blir den nog att man kan åka den ner till mora och willys på löning för att fylla på frysen och skafferiet, de ska gås igenom först så vi ser vad vi har också eller snarare vad vi behöver, riktigt planerande på g :)

idag ska vi äta pannkakor, för bebisen tycker att det är jättegott, cravings är knepiga, men hellre pannkakor än murbruk antar jag :P så om en halvtimme kommer mannen hem och börjar steka pannkakor för han är den som kan, min underbaraste <3

1 kommentar:

Helena- Mamma till Vincent sa...

Blev det väldigt dyrt?

Kul förresten att ni hittat en vagn ni vill ha :D Längtar du tills premiär turen?

Ang blottandet av bilder... Jag tycker det är helt okej att lägga ut bilder när barnen är så små som de är, så klart inga naken-fis bilder som syster skrev. Men när barnen kommer upp i ålder bör man tänka sig för. Jag tänker på pedofiler och så som kan sno mina bilder till fel användning. Men klart jag kommer visa honom fortfarande, men inte lika ofta och verkligen tänka mig för vad jag visar :D