tisdag 12 april 2011

dagens första inlägg

Det ryggonda igår blev lite bättre efter en uppmjukande dusch.
När vi la oss i sängen tyckte mannen det var synd att de inte spöregna för de är så mysigt att somna till. Vid halv fyra imorse vaknade jag till och funderade på vad de var för tåg som åkte igenom sveg nu, men de var bara ett extremt spöregnande haha. Sen dess har de spöregnat lite då och då under dagen.
Imorse när jag skulle vända mig och tjockismagen så kände jag att ryggen var av igen, och på den vägen är de idag, ryggont och har kräkts en massa, inte helt ovanligt men inte trevligt för de liksom.

Imorgon bitti tidigt som fan ska bilen iväg till verkstad som då ska kolla upp vad de är för fel på bilfan, förutom då att krängningshämmaren nånting och sådär, och få kostnadsförslag och förhoppningsvis få den fixad också så klart :P

annars är det inget inplanerat försen vi ska till läkaren på fredag förmiddag.

1 kommentar:

likkan sa...

Ooh ja det är jättemysigt att somna till spöregn! Här kan man lyssna å om man inte hör riktigt.. ;) Jag brukar ju inte höra de tyvärr. :( http://prylar-elektronik.blogspot.com/2010/01/virtuellt-regn-med-aska.html

Varför ska ni till läkaren på en lördag??