onsdag 27 april 2011

alla tiders !

Idag känner jag mig riktigt på topp faktiskt, har just vunnit två utav dessa godispåsar, känns lite kul sådär med tanke på hur sällan jag faktiskt får vinna något. Kommer inte ihåg exakt vad jag skrev i min motivering men i af så skrev jag att jag ville göra något fint för min underbara man eftersom han tagit hand om mig under min jättejobbiga graviditet. Och så vann jag två :) Såg på någon random blogg att den personen vunnit en så känner mig jätteuppåt idag :)
Sen såg jag på deras hemsida att man kan samla streckkoder till att få gott&blandat thirts, och de ska jag göra tänkte jag, passar jättebra ihop med fredagsmysbyxorna + tofflorna från OLW.
Nu jäklar ska de bli seriöst fredagsmysande här hemma :D

glad glad glad nokz idag :D

2 kommentarer:

likkan sa...

Hahaha värsta mys temat :P Undrar vad jag ska hitta på då... ^^

Och grattis till vinsten! Du förtjänar lite enkel lycka tycker jag, och man blir glad av att vinna saker :D

Tingeling sa...

Jag ville också ha fredagsmys byxor men sen kom jag på att jag inte äter chips så kunde inte samla streck koder =( xD