måndag 11 april 2011

suck

råkade hitta roxys gamla leksak bananen som piper, dock är de inte bananens pipande som stör, nej roxy går runt och piper och beter sig *suck*
om en typ 40 min kommer mannen hem på lunch så då tänkte jag luncha lite med honom, skorpor med ost vill jag nog ha idag tror jag.
verkar som han får ledigt så han kan åka bort också, dock ville hans chef ett han skulle byta bort andra veckor än vi som han redan sökt men de löser sig för han har rätt attvara hemma 10 dagar med f-peng samtidigt som jag i samband med förlossningen och dessutom förutsätter vi nästan att han inte har jobbet här då utan ett annat bäääättre jobb. men de är ju tid kvar och inget vi behöver oroa oss för nu så :)
undrar om jag ska tjuvstarta lunchandet lite, är lite hungrig tror jag :P

Inga kommentarer: