fredag 15 april 2011

lite fördomsfullt

Fick just kommentaren "redan gift vid 23" och tycker det är lite fördomsfullt faktiskt. Vad då redan? Trodde åldersgränsen (om man nu ska uttrycka sig så) låg på 18, dvs myndig ;) Och om man ska vara sån var jag gift redan som 22-åring ^^ Jag skulle själv säga att jag passar alldeles utmärkt som gift ;) Sen kan man ju inte bortse från att jag (och även min underbara man) är hur lyckliga som helst, och nej de är inget vi bara säger, de är något vi är helt enkelt :) Och på söndag är det våran stora dag - ett år senare <3

2 kommentarer:

Sara sa...

Sv: Vitlök tål att testas någongång, men ska man krossa den och smörja på eller hur gör man ? xD
Självklart måste man tänka på sina läsare, har nästan 50 st per dag, och det är mycket för mig ^^

Dessutom som en kommentar på ditt inlägg så tycker jag att man får gifta sig när man vill, så det så !
Och grattis i förskott på eran dag :) (kommer säkert glömma det på söndag xD)

Sara sa...

Sv: Okej, ska kolla efter det någondag :) Haha, ja eller hur ! Trodde att det skulle vara max 3-4 stycken. Så man blev glatt överraskad. Hoppas det växer sig ännu större :P