måndag 4 juli 2011

sådärja

Pratat en timme med mamma

Sen ringde jag boxer och fick prata med en jättetrevlig tjej som visste precis vad jag hade för problem, nämnligen att femman satt in ålderslås på vissa av sina program. Kunde femman inte informerat om de liksom?! Men i af visste hon hur vi skulle lösa de men när hon började prata tekniska fick hon prata med mannen, nog för jag suttit på av-support men tekniska kan jag inte xD

Sen ringde jag försäkringskassan och fick jättebra hjälp (av andra personen jag pratade med) så nu har jag sökt föräldrapenning från imorgon tills min semester börjar. Min sjukskrivning går ju ut idag så imorgon ska jag väl må bra då xD haha! SLuta vara affektlabil och sånt där.

Nu ska jag fila lite på bloggdesign.

1 kommentar:

Sara sa...

Hur gör man såna kategorier ? :O
Har letat och kollat överallt :P