måndag 4 juli 2011

finemang

Och nu så har min blogg ändrat utseende lite grann som ni ser :)
Ny header och möblerat om lite bland mina gadgets och ändrat i infon om mig och ja sådär :)
Min man har gjort ett jättefint jobb med headern och han är så himla duktig och snäll som hjälper mig med sånt jag inte riktigt förstår mig på<3 älskade duktiga man!
Senare ska de ändras lite smådetaljer i själva headern men de kan ni nog lista ut själva ;)
Ska bara fixa ny bakgrund också tror jag men de visar sig om de blir av eller inte, måste ju hitta något bra.
Sen så har jag hittat en ny "babyticker" som jag ska lägga in sen när bebis kommit, som inte räknar ner till ankomst utan mer räknar hur länge bebis vart här :D

2 kommentarer:

Emelie sa...

Kul med förändring! :)

Svar: Haha, du får vara tjock och bara äta just nu. Det hör liksom till att vara höggravid. Kroppen vill ha mycket energi inför det kommande :)

Sofie sa...

Riktigt fint :)