onsdag 6 juli 2011

Halvtypiskt eller vad ?!

Har just fått mejl från extrafilm att dom har 25% på allt fram tom 12/7 men då har vi ju ingen bebis än, annars skulle vi ha beställt massa bebisbilder ;D passat på liksom. Men nää de har inte kommit någon bebis än inte. Känner mig helt besatt av väntandet så ni får ursäkta för jag tror inte ni missat de ;)
Hällt i mig massa vatten och funderar på hur jag ska få ut bebisen xD haha. Ja, jag är skitdålig på att vänta men jag har inte gjort annat än de i över ett halvår :o och de är långtråkigt.

För övrigt gick de fort för oss att bli med barn, de är typ ett år sen vi faktiskt bestämde oss för att skaffa barn, beställde tid att ta ut p-staven i juli men fanns ingen tid försen i september och i november fick vi vårat plus :)
Tänkte för er som inte visste de och undra eller nått, så de är en välplanerad bebis de här :p förutom att de verkar bli en kanonsommar just i år xD

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

likkan sa...

Haha! Du som sa att det inte var med flit! ;)