torsdag 1 april 2010

Tycke jag var jättesmart när jag förklara för mannen att han minsann får spara så han kan kompa en hel dag så vi kan åka och shoppa efter lönen i juni, jag glömde att jag får lön för att jag måste jobba xD Inte så smart kanske men aa, jag har en plan nu i af, mannens pappa får åka på ikea åt oss (hoppas han inte har nå emot de :P) och sen köra hit de. Så behöver vi bara åka till Mora för att köpa jeans :) Wohoppi :D Ska passa på att lura hit Maggan också, då kan vi hämta henne i mora, det är ju nästan björnfest då och jag har bjudit hit dom. Eller mja, förklarat att dom måste vara här xD Förra året var inte jag med men mannens kompisra kom upp då och mina kan ju inte vara sämre liksom :P

Nu sitter jag och troligen driver Maggan till vansinne, min kvällshumor är de väl sådär med XD mattias ville lägga mig redan vid nio så, lite trött är jag nog :P

Inga kommentarer: