måndag 5 april 2010

nananananan batman

massa mensvärk men är nästan lite glad över de, då kommer jag inte ha de på bröllopet ;D
mwahahahahaha.

längtar till bröllopet, till Maggan kommer till mitt kalas, till att få jobba och få lön, längta längta *turtlesdansen*

Idag när vi var på dagis var Roxy så jävla duktig, hon kom varje gång jag ropade på henne. Varje gång ! Så jävla stolt man blir, ska fortsätta med träningen imorgon kväll antingen innan eller efter NCIS, imorgon kan vi inte vara där på dagen för då äre massa barn där igen, men på kvällen så :)
Hon är så duktig så gäller att förstärka det roliga i att komma när mamma ropar.

snart top model och sen CSI och sen ska jag sova så jag är pigg och glad imorgon, ska till Kristina och skriva papper, lämna in dom och sen blir de lite ams tror jag, utbildningsbidrag ska fixas och sådär.

Inga kommentarer: