tisdag 6 april 2010

Japanskt köpcentrum

Hur gärna vill man inte springa runt där och se allting och shoppa och ja vara turist helt enkelt. Jag har bestämt mig, Mannen har bestämt sig, Mot Japan. Vi har stora funderingar (läs: vi har bestämt) på att åka tillsammans Med Nanette och hennes man, hon tyckte det lät skitkul och han är nog inte svårövertalad. Och jag vill ju helst åka när det är massa körsbärslommor överallt och soligt och blå himmel, massa underbar shopping och toppensällskap. Åhh fan, mot Japan nu direkt säger jag bara. Att jag sitter här och spanar runt gör ju inte att jag vill åka mindre xD Mend et är så typiskt mig, kräfta och evig drömmare you know. men i början av aapril nästa år kommer vi kanske iväg. Får kanske skicka hem endel saker och gå i lång terapi pga av allt flygande som säkerligen kommer ge mig både en och två hjärtattacker, jag kommer nog överleva, kanske men med stora psykiska men för livet men fan vad underbart det ska bli !

Inga kommentarer: