lördag 10 april 2010

På besök hos Sandra

Har jag vart nu på morgonen, dom bor toppenfint. Hon har fixat mitt hår och vi har kollat på make up och frisyr till nästa vecka och hon är så jävla duktig. Gjorde inte ett dugg ont och hon är så proffsig. När Ämma ringde när jag var på väg hem så jag var tvungen att skryta över min skillade vän Sandra ;) De du Sandra, sug åt dig allt beröm :P
Nu är jag hemma igen, skickad Päronkakas bröllopsklänninglänk till henne och Mannen pratar med Joel, best man och toastmaster, som har skrivkramp på sitt tal den stackaren. Joel verar också vara lite nervös och ska inte sjunga We built this city on rock n roll xD
Nu ska vi städa lite här hemma så de är fint när Maggan kommer.

Nu skrattar Joel åt mig för jag inte är så bra på tv-spel (eller DS), den lilla jäkeln xD

Inga kommentarer: