onsdag 28 april 2010

idag...

dom sa mig att det var onsdag idag, jag är faktiskt inte helt säker men litar på att i vet, för ja, jag känner mig en smula hjärntvättad oc förvirrad xD
nallebjörnens frågeformulär gick i af riktigt bra, helt klart nöjd med min insats blev jag.
sen fick vi gå hem men duktig som jag är (och siktar på att bli sv) så satt jag kvar en timme och fixa lite med uppgifterna, dessutom har jag arbetat ikapp nästan allt nu, så jag ligger bara lite inrikesbokningar efter, men kan man utrikes och så mkt inrikes som vi gjort idag så ska de inte vara någe problem att jobba ikapp. börjar dock inse att det inte alls är långt kvar till on the job trainingen och helt ärligt - jag kommer dö.

hoppas sandra blir frisk snart, aj jävlarns, där hängde jag ut någon på nätet, men namn och allt, men jag hoppas..hmm kodnamn kodnamn.. sandie bell blir frisk och kry snart :P annars kan man inte hitta på nå, typ ta ett glas vin och fnittra lite eller så ;D

fick veta att nanette sålde fem stycken igår, bra jobbat (y) då har dom råd att göra som oss och så kan vi dra till japan. jag har funderingar på att försöka lura med melander och liljan också, och sandie bell och frippe (kondamn ni vet, man får inte hänga ut nån på nätet.) skulle vara skiiitkul att åka ett ehlt gäng liksom :P

känner redan arbetsskada, glömmer använda musen och kör allt via tangentborde xD

Inga kommentarer: