måndag 5 april 2010

internet is boring ?

Jag skojjar inte, det är inte speciellt kul att sitta vid datorn längre. När man läst bloggarna man följer (vissa av er uppdaterar väldigt dåligt, skärpning på er) och kollat runt på fb vad alla sysslar med så finns de inte så mycket kvar att göra, utom "fönster-shoppa" men jag har nog gjort sönder de. Jag har kollat på alla möjliga shoppingsidor för allt jag kan komma på. Kläder, möbler, djurtillbehör, hunddressyrstips, böcker, filmer, ja de känns som jag har sett allt som finns att de. Trodde inte den dagen skulle komma xD Har suttit här och tänkt ut lite saker vi ska be anders och hans japanska tjej handla åt oss när dom är i japan i maj, har hört att hårrosetterna fdär är dom bästa till exempel. Sen ska jag försöka få tag i ett par converse skate skor i ljusrosa modell samt en peruk i samma nyans helst :P Jag kommer bli så söt :)
Men ja i övrigt håller jag nog fast vid att internet är lite halvtråkigt just nu.
OCh ni är dåliga på att kommentera ;) kan tillägga att jag ändrat så att man kan kommentera anonymt också om man hellre vill de :P

Inga kommentarer: