söndag 18 april 2010

Nicole och Mattias Fältskog

Första bröllopsbilden jag lägger ut någonstans, såg att Rojpweilern redan delat med sig av ett par stycken på facebook och att Nanette bloggat så fint om händelsen.
Vad ska man säga? Hela dagen var helt fantastiskt och underbar och så totalt lyckad och perfekt. Alla hade jättekul och våra familjer lärde känna varandra riktigt duktigt :)
De hölls många fina tal och skrevs en massa gulligt i gästboken och jag blev välkomnad till hans familj och han till min familj och kvällen var toppen. Lyckades även dansa en hel del i den alldeles fantastiskt vackra klänningen med för mycket tyg :P och alla jag dansa med var så duktiga på att hålla upp den xD Best Man och jag har även bestämt oss för att lära känna varandra på riktigt och han trodde han hade semester när jag fyller år så han kunde vara med på mitt kalas :P
Vi gav väl upp vid tre och gick hem, tur det inte var långt, lite överförfriskad var man nog allt.
Däckade och sov som en klubbad gnu i 7 timmar.

1 kommentar:

Kid sa...

Grattis! :D Jag vill ha bilder!!