söndag 25 april 2010

ahapp

Nu är kåtkatten återigen iväglämnad, med förhoppningar om ett mera lyckat resultat denna gång.
Efter att hon försökt med att övertala diverse saker här hemma att sätta på henne, så som dammsugare och hårborstar så orka jag inte med henne.
Passade även på att skicka med Mannen alla Nanette och Norsks saker ^^

Nu ska han tydligen spela lite till, hade jag vetat att han skulle spela hela kvällen hade han då rakt inte fått slappa så mycket på eftermiddagen. Ptff. Är så less på spel så de finns inte, och så vill folk att jag ska börja spela WOW. Ehh nej tack!! Jag har så mycket annat bättre för mig att göra. Som nu så ska jag gå och diska lite och sen ska jag nog sova.

Hört rykten om att vi ska samlas på folkets hus imorgon vid nio, vet inget om de och vet fan heller inte vart folkets hus ligger så jag tänkte bar göra som vanligt och gå till jobbet.

Nu känner jag mig helt anti och förbannad men sånt som händer antar jag.

Inga kommentarer: