torsdag 15 april 2010

torsdag

började utbildas idag, eller ja det är vad dom kallar de i af, började i vilket fall som helst själva sykes-introt också, dock gick jag den för ett drygt halvår sen och det var inte speciellt mycket som skiljde. lunch på mysen blev det. två timmar, alldeles för lång lunch. lite utbildning sen rast i 40 minuter, sen skulle sv:s och am prata med oss två och två och resten vänta, vilket innebar ca40 minuters väntande och sen 20 minuters prat och sen skriva kontrakt och dylikt viktiga papper och sen vänta lite till och sen fick vi gå hem.

gick på konsum och köpte matsaker och skiiitagod glass. baconröra, vampires och criminal och sen snabbt varmt bad och sen sängen för mig.

imorgon lämnar jag bopen hos Mattias som är hemma, så han kan prata med mamma och hämta nyckel till lokalen och börja bära dit allt, när jag kommer ska vi pynta. innan dess ska han hå gått till apoteket och köpt sovisar till öronen och superdupermunsårsplåster. så vi ska börja pynta imorgon runt 17:30, innan dess ska jag ha lämnat klänningen hos sandra. ska se om jag kanske kan få skjuss dit av mamma så jag slipper bära den genom hela sveg. får be mattias kolla de imorgon, måste nog stryka den typ..nu xD


natti for now

Inga kommentarer: