tisdag 6 april 2010

det braiga humöret är som bortblåst.

Jag var på toppenhumör, hela dagen, ända fram tills nyss. När min mamma började tjata om ditt och datt och salladsbestick och jävla champagneglas. Dock informerade jag henne om allt sånt skit när vi varit och kollat på lokalen första gången, för ja just de någon glömde berätta för mig att dom fått tag i gammelgården och den redan var bokad. Samma någon tror jag har spelat sen denna någon kom hem och säger man nått hör han inte alls på ordentligt utan ställer helt fel följdfrågor och de gör mig inte ett dugg gladare. Försöker skriva till han på msn men han tittar inte den så ofta när han spelar. Idag föreslog han att vi skulle skaffa tv1000 och skit sen, jag tror de är för att han ska få spela ifred. Ska börja gå långpromenader istället under tiden han spelar. Imorgon ska han tydligen vara borta massor igen. Får försöka mig på att boka ett möte kanske ?

Inga kommentarer: