fredag 16 april 2010

snart imorgon :D

Upptäckte just att jag haft så fullt upp idag att jag glömt blogga.
Well jobbet gick bra och vi har fått våra platser tilldelade nu, är väl varken nöjd eller missnöjd, sitter längst ut på ena kanten mitt emot sebbe. Fick gå hem kvart i två, sett lite på tv, badat, hämtat nycklar till lokalen, vilat, vart på dollar, pyntat lokal, bettan har kommit, min familj har kommit, klänningen har blivit struken, har pratat med Sandra om imorgon och lite hinkas med men han visste nog inte att det var jag :P.
Mattias och Maggan har vart pås tan, och järnhandeln och skaffat lunch och vart så duktiga dom med, speciellt som dom inte behövde vila två timmar xD
Produktiv sån här dagen före den stora dagen
Helena skrev grattis på fb och det var kul :)
Mer sånt folket.
17 timmar och några minuter kvar.
Imorgon blir en helfull dag så jag kanske inte hinner skriva då men ha tålamod tills söndag ska ni nog kunna få ett bra inlägg och eventuellt en bild kanske ;P
Den som väntar på något gott.

Inga kommentarer: