måndag 26 april 2010

Bröllopsbilder











Bild 1: Jag och Mannen, söt liten närbild
Bild 2: Närbild på mitt fina hår
Bild 3: Närbild på brudbuketten, doftade uuunderbart
Bild 4: Under vigseln, Jag och Mattias samt Sandra till vänster som tärna och Joel till höger i rollen av best man
Bild 5 : När vi kommer ut ur kyrkan. Hela dagen var extremt blåsig men just när vi klev ut ur kyrkan var det vinstilla och solen sken.
Bild 6: Den fina tårtan
Bild 7 : När vi skär den första tårtbiten
Bild 8: Bordsdekorationer
Bild 9: Blommor vi fick av Elisabet och Erik och E:na och bakom dom ljuslyktan vi fick av min lillasyster.
Bild 10: Dom omtalade döda nallebjörnarna som svärmor (hans mamma) virkade. Hehe. Kom i ett paket där det stod "Tills döden skiljer er åt" vilket jag tyckte var lite deprimerande sådär första dagen som gifta xD Och sen öppna jag och kläckte ur mig ännu mer pinsamt, "Och så är det döda nallebjörnar i" dock tycker jag dom är FANTASTISKT söta. Håller ni inte med?

Creds till:
Oss för vvi planerade så j-a bra ;P
Tärnan Sandra för jag var så otroligt fin i håret och proffsigt sminkad och för hon var hon.
Best man och tillika toastmaster Joel för att han var toppen hela dagen (och otroligt mycket för han sedan lånade ut sin jacka till bruden :))
Mamma som bakade en otroligt fin och god tårta.
Mattias mamma Kerstin för nallebjörnarna (som jag för övrigt ska avbilda i en tattoo)
Hinkas och Millan för fotografering och redigering.
Och alla som kom och delade våran glädje och underbara dag med oss, det betydde jättemycket för oss att ni ville vara med.

Inga kommentarer: