söndag 25 april 2010

Söndag

Igår kväll klippte, klistrade och ritade jag en utförlig vill ha bloggdesign till Mannen, jäklar vad skillad jag är, skulle jag vara teknisk och webdesigner finns en stor framtid inom de där, och de säger jag inte för jag är egenkär xD

Var på dollar igår och köpte hellokittykinderägg.
Blev dollar idag med, två gånger. Första vändan köpte vi en sprayburk med vit färg, en necessär, hårnålar, aromalampa med körsbärsblomdoft, glassskopor och ljus till ljuslyktan vi fick av syster i bröllopspresent och nånting mer antar jag xD
Andra vändan blev en till sprayburk för vill inte ha hur flammiga stolar som helst, en vaxduk med döskallar, två glassskålar, en söt mugg till mannen som ville ha något fint, två små röda plåtburkar med hjärtan på, två vita krukor och en liten rosa hjärtskål och säkerligen något mer xD

Så när de kommer in mer pengar på kontot blir de lite hårprylar och makeup och sådär.
Ikea och lite djursaker också.

Imorgon får vi nog veta när vi kan åka och hämta bilen också, förhoppningsvis. Och förhoppningsvis kan vi nog ta en aväng på ikea samtidigt *hålla tummarna*

btw är de jättefint här hemma nu, lite småplock kvar som vanligt men svårt att ha kliniskt rent med alla dessa djur ;P

Inga kommentarer: