torsdag 22 april 2010

jävlar, jag håller ju på dif i hockey men nu får de fanimej räcka. först inget grey's igår och nu inge criminal minds. som tur var fick ja se vampire diaries annars hade jag väl dött.
Personen på bilden i föregående inlägg har deltagit endel i mina drömmar på senaste tiden.

idag var jag även på jobbet, var hur pigg som helst imorse eller ja, över förväntning så mådde jag inte lika döende, så jag gick till jobbet, ack vilke misstag, vid lunch vände de, när de var dags att gå hem var jag återigen döende, och ja, de blir fan inte bättre.
var förbi hos sandra och hämtade mina nycklar i af.
lär bli hemma imorgon så jag kan bli bättre, bättre jag är borta en dag och blir bra än är borta lite då och då. faktiskt.

imorgon ska vi äta thai

nu ser vi lyxfällan (jag ser mannen lyssnar) och FÖRFÄRAS över hur dåliga folk är på att hantera ekonomin, seriöst, hur fan spenderar 25000 mer än man har, månad efter månad ? hur LYCKAS man ?

Inga kommentarer: