tisdag 20 april 2010

lite svar på kommentarer och sådär :)

Ja, nu har Sandra med blivit hemskickad, som hon sa, jobbigt som fan att ligga på topp och nu betalar vi priset för helgen som var xD

Och Kid vill ha mer bilder från helgen, kommer så snart fotografens tjej kommer hem från jobbet xD hon som sköter redigeringen så han visste inte vilka hon var klar med xDhon beräknas hem om 43 minuter. Aaa jag väntar med spänning xD
och för er stackare som inte vet vem Kid är så är hon väääärldens coolaste morsa och proffs på att fixa söta barn, så här längtar jag efter egna knoddar och att försöka vara en cool mamma xD

Lillebror tyckte jag skulle hälla i mig lite sprit och sova bort de sjuka xD och han tyckte jag borde haft jacka till klänningen :)

Vilket påminner mig, tack Joel för jag fick låna din jacka, hade nog avlidit i lunginflammation annars vid de här laget

Nu ska jag vänta på att Millan kommer hem :)

Ska kanske få köpa deras kamera när dom skaffar ny :D

Inga kommentarer: