måndag 12 april 2010

Måndag

Nu har vi äntligen kommit fram till veckan som gäller !
Imorgon kommer Maggan - Äntligen Äntligen
Sen är det onsdag och torsdag och sen är det fredag
Mattias berättade just att han är ledig så han kan hjälpa mig
och jag påminde honom om att jag inte är det xD
Men det ska nog bli bra, då blire pyntat i af.
Ska be honom ringa prästen också och boka repetitionstid
Själv ska jag gå på "stan"
Blir järnhandeln och ica, om jag orkar gå så långt som till järnhandeln xD
Men ica blir de i af antar jag
lite mat och en hårborste special.
Kanske dollar också
Hade tänkt ta Nanette som sällskap men hon var inte online.
Så jag får väl gå ensam då :P
ELler så kanske jag går en sväng på dollar fast vi inte ska ha nått och sen möter jag mattias ikväll så går vi på ica.
åhh dessa beslut xD

Inga kommentarer: