söndag 28 mars 2010

vårstäda

Nu har vi vart på dollar och inhandlat diverse städartiklar och städning pågår här hemma. Mannen fick ta sovrummet och jag har börjat med att knäskurat hallgolvet, tycker aldrig de blir riktigt rent annars. Sen har jag eftertorkat med skurmoppen och nu väntar jag på att de ska torka så jag kan dammsuga och sen skurmoppa de igen och sen när de torkat ska allting ställas tillbaka och Mannen ska få ställa in rendisk och sen gå igenom hatthyllan medans jag diskar de sista. Vi ska försöka hinna med köket de sista och sen även badrum-tvättstugan idag. I vardagsrummet har vi småplockat lite redan och vi ska väl avsluta de imorgon.
Vi måste ju se lite Hunter X Hunter idag med och sen vid åtta kommer de nya Bones avsnitt, äntligen äntligen. Efter de är det nästan sängdags för imorgon är de mycket som ska göras.
Nu ska jag njuta lite av syrendoften och ta mig en kaka, eller ja, äta mat och se hXh.

Hmm nu lät jag nästan lite virrig men de är sommartid nu och våren hänger i luften trots all jäkla snö och jag ska städa in våren banne mig, och försöka elda upp all sdnö på tomta eller nå xD

c ya xoxo

Inga kommentarer: