lördag 27 mars 2010

Bambam och Pebbles har varit på dejt idag, hoppas det gick bra :) Men jag vet ju att dom kommer leva lyckliga i alla sina dagar och få massa små prinsar och prinsessor.

På dollar idag köpte jag en pärm men den var ful så jag köpte paketpapper också och nu så har jag klätt om den och dessutom meckat dit en stängningsanordning.

Nu sitter jag och kollar på natt på museét på fyran, cppauser, men har ju sett den en gång tidigare så så spännande är det inte men den är kul.
Efter den så blir det nog sängdags för mig.

På måndag ska jag ringa till Kristina och berätta för henne att jag fick jobbet och sen ska jag berätta för dagis att jag fick jobbet också. Måste planera slutdatum med Kristina också, men blir väl på fredag eller fredag nästa vecka. 5 eller 10 dagar kvar på dagis med andra ord. Ska även ringa ams och fixa utbildningsersättning. Hoppas de blir mer cash än nu :P

Om tre veckor såhär dags är vi gifta.
Måste skaffa så vi kan spela in tv när jag jobbar sent.

Inga kommentarer: