tisdag 2 mars 2010

more of today

Min första dag på praktiken var.. givande? inte så mycket men jävlar vad god mat jag fick. Så jävla mumma i magen säger jag bara. När klockan väl blev halv fyra och det var dags för mig att gå hem var jag helt slut, hade läst och blivit läst för i säkert en halvtimme xD goa ungar faktiskt. Skitbra på att leka själva och inte alls gapiga och skrikiga och de uppskattar jag. Nu är jag helt slut och undrar hur jag ska överleva till att se NCIS, NCIS LA och cougartown, shisses, däckar snart och huvet värker som bara den men ryggen känns faktiskt helt okej. Hade lite ont i den tidigare idag men de har gett med sig efter mitt varma bad jag till slut lyckats ta.

Mattias familj har hört av sig och dom kommer allihopa och det tycker jag känns skitkul, att dom bryr sig och sådär ni vet. Hans mammas familj tar med sig eget dricka och det är snällt, Mattias bror vägrar ge oss pengar till bröllopsresan och pratade om den finiga soffan vi vill ha. Så vi får väl se. Med lite tur så får vi en soffa. Inte så vi säger nej till det, inte en chans. Hans mamma prata tydligen om samma sak så dom kanske går ihop eller ger ett presentkort på ikea eller något. UPPSKATTAS!!

Nu ser jag i af invägningen av biggest loser och nästanäktamannen lagar mat. Fick det "rosa" håret från rapunzel idah och jag kan ju säga som så att de här kommer dom få höra, det ska tillbaka så kan dom skicka riktigt rosa hår till mig. Ska ringa till härjegårdar med och prata också och förklara för dom att vi inte kan duscha inte diska ingenting för varmvattnet bara försvinner.

Längtar till sängdags.. ZzzZzZzzzZzz

Inga kommentarer: