onsdag 31 mars 2010

Oj oj, Jao nu har jag borstat först Bee som inte alls var som han brukade utan orymde. Han njöt inte av att bli borstad men av lite mamma tid, hans svans såg sur ut men han pussades xD Sen blev det lilldamens tur, Fräs var inte alls alls glad, hon korva ihop sig så det slutade med att Mannen fick hålla henne och jag borsta. Då titta hon på honom med en blick som sa "släpp mig, hon kommer inte märka nåånting, jag lovar". Och efter henne så var det hundens tur, borsta henne lite, klippte pälsen på tassarna och klippte klor, först var hon rätt sammarbetsvillig men mot slutet tyckte hon att jag kunde plåga katterna istället. Men nu är dom fina allihopa. Blir nog att bada dom i helgen typ, då har vi ju mycket tid över och långledigt dessutom. Mycket städa i helgen blir de nog, vi firar ju inte direkt påsk.

Inga kommentarer: