tisdag 23 mars 2010

Bebislängtan [2]

Åhh det är så ruskigt jobbigt de här, att inte ha barn, att inte ha råd att skaffa barn (så vitt jag vet är de inget utom ekonomin som står i vägen) att vilja ha barn så jävla mycket men inte kunna skaffa de hur som helst. det blir inte ett dugg lättare av att jobba på dagis, ett dagis som har väldigt mycket goa småttingar, helt underbara små liv och jag vill ännu mera ha egna. ena dagismamman är med barn också och jag känner hur jag bara utstrålar avundsjuka. och jag blir så förbannad på folk i min bekantskapskrets som A, gör abort för dom inte vill ha barn, använd premetivmedel i så fall säger jag bara eller B; Klagar på att barnetr man kommer få sabbar någon slags "tillställning".
Fan ta er, håll käften med er och tänk på oss andra som inget hellre vill än att få skaffa barn.
Min bebissparbössa innehåller i af några kronor nu, straxt över 20, och det är ju i af en bit på vägen och i födelsedagspresent har jag önskat mig en bebis. känner mig som en femåring men får väl va för de då.

Inga kommentarer: