lördag 6 mars 2010

natti natti

sen har jag hittat hur jag ska klippa mitt hår sen någon gång efter bröllopet ;D kommer bli sjukt jävla snyggt men om ni vill se bild får ni minsann säga till, allt är inte gratis här i livet mina vänner kottarna xD

mannen och jag har just sett klart remember the titans (det är bara första gången jag ser den i år) och den blir fan bara bättre och bättre. fick gåshud säkert hundra milijoner gånger. Kommer säkerligen se den minst tre gånger till i år. Världens bästa film!

fräs är hos grannarna, dom verkade inte riktigt ha uppfattat att hon skulle vara där ett par dagar men aa nu vet dom xD vill ju men största säkerhet ha kissebebisar så, nuppa ordentligt får dom göra dom små liven. Mamma want babies :P

nu ska jag läsa lite i min bok, den femte jättetjocka boken på tio dagar kanske. förhoppningsvis har sandra snart läst ut min twilight bok så jag får tillbaka den, ser tomt ut i hyllan med bara tre utav fyra böcker.

sova inom en halvtimme. duktig nicole :D

Inga kommentarer: