torsdag 4 mars 2010

[43] and the sun will set for you

här har ni mig igen, tidigt en morgon och förfärligt opeppad. börjar åtta idag men vet ni vad, är lite pepp trots allt för jag får vara ledig nästa fredag så de längtar jag efter xD så alltså opepp för att gå dit men pepp inför nästa fredag. Ja men det är så de ska vara.
Jag skulle varit ute med hunden nu men hon ville inte gå ut med mamma. Haha xD hon pep och gnällde som fan mina sista ja jag ska gå upp men jag drar mig tre minuter till och sen gick jag upp. nu ligger hon på golvet vid mattis. snacka hon vet vem som ska gå ut med henne på mornarna xD
idag hoppas vi på god mat :P hon som lagar god mat är där :D för idag kommer * till dagis.
ikväll är det Criminal minds på tv och det ska jag se och sen direkt i säng. ska försöka diska allting idag också, får se hur det är med varmvatten. och imorgon efter dagis ska jag nog sova lite å jag orkar fredagsmysa med mannen. för i helgen får han inte spela försen han har städat. han tvättar på söndag morgon också, duktig han är. innan dess ska vi komma ihåg att köpa mer tvättmedel.

nesch nu ska jag borsta tänderna och listerinalila och sen är de snart dags att gå.
fått min dagsersättning nu :)

Inga kommentarer: